پینه دستان

پینه دستان


 

آیت الله سبحانی در دیدار با دکتر ربیعی مطرح کرد: رابطه کارگرو کارفرما باید رابطه ای اولیایی باشد
     
 
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع عظام تقلید در دیدار با دکتر علی ربیعی وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: قانون نباید طوری باشد که از حقوق کارگر زده شود یا حقوق کارفرما نیز رعایت نشود و رابطه باید رابطه ای اولیایی باشد.
<:xml><:xml><:xml>

به گزارش مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت تعاون ،کارو رفاه اجتماعی  این مرجع تقلید چهارشنبه شب در دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جریان دیروز هر انسان وارسته بی طرفی را متاثر می کند و تروریسم بلایی است که در چند سال اخیر پیدا شده است و ریشه های آن مشخص است.

آیت الله سبحانی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که کارگر باید از بیمه و بازنشستگی خود اطمینان کامل داشته باشد گفت: باید طبق موازین شرعی کارگر و کارفرما به هم نزدیک شوند و در این صورت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هموارتر شده و شکایات کارگر و کارفرما از یکدیگر کمتر می شود.وی ادامه داد: وزارت کار و موسسات وابسته باید کاری کنند که رابطه کارفرما با کارگر رابطه یک خانواده بوده و طوری نشود که این دو رقیب همدیگر باشند.

 وی گفت: اگر بتوانیم قانون کار را به نحوی تنظیم کنیم که دو گروه کارفرما و کارگر مانند اعضای یک خانواده باشند و حقوق زیردست و بالادست رعایت شود بسیار خوب است.

 آیت الله سبحانی اضافه کرد: قانون نباید طوری باشد که از حقوق کارگر زده شود یا حقوق کارفرما نیز رعایت نشود و رابطه باید رابطه ای اولیایی باشد.

 وی افزود: باید در قانون کار زیر نظر کارشناسان تغییراتی انجام شود که فکر کارفرما وکارگر همزمان آسوده شود و در این صورت خدمت بزرگی به کشور شده است.

آیت الله جعفر سبحانی همچنین با محکوم کردن حادثه تروریستی در بیروت گفت: تروریست در خدمت استکبار است و خود را مستقل دانسته و با تحریک برخی افراد یک باره چندین نفر را می کشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: شنبه 5 / 9 / 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com